کسب و کار اینترنتی

وبلاگ شخصی درباره آموزش های کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

وبلاگ شخصی درباره آموزش های کسب و کار اینترنتی

10 هاست برتر ایران

 

میزان ترافیکی را که انتظار دارید تخمین بزنید (و با خود صادق باشید). ارائه دهندگان میزبان معمولاً براساس میزان ذخیره سازی و پهنای باند هزینه دریافت می کنند. پهنای باند اندازه گیری تعداد بایت های شما در یک دوره معین است. اگر انتظار دارید فقط چند نفر از سایت شما بازدید کنند ، پهنای باند کم خواهد بود. اما اگر ناگهان در بالای گوگل معرفی شوید یا محصول شما ویروسی شود ، می توانید نیاز به پهنای باند را افزایش دهید.


تا زمانی که با خود صادق باشید ، خطر زیادی وجود ندارد. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید فقط چند صفحه را برای چند مشتری محلی سرو کنید ، هرگز از هیچ محدودیتی استفاده نمی کنید. اما اگر می دانید واقعاً سایتی را ایجاد می کنید که سرورهای پایین رده اشتراکی را تحت فشار قرار دهد ، حتماً یک سرور اختصاصی یا مبتنی بر ابر انتخاب کنید. بعدی است


انواع سرور را درک کنید. ارزانترین میزبانی در سرورهای مشترک موجود است ، جایی که یک جعبه ممکن است صدها وب سایت را اجرا کند. عملکرد سایت شما بستگی به بارگذاری سایت های دیگر بر روی میزبان دارد. میزبانی مشترک همچنین دسترسی شما به قابلیت های سرور را محدود می کند ، به طور کلی شما را در بارگذاری پرونده ها از طریق FTP یا SFTP محدود می کند ، از دسترسی پوسته جلوگیری می کند ، برنامه هایی را که می توانید روی سرویس اجرا کنید محدود می کنید و میزان دسترسی به پایگاه داده سایت شما را محدود می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد