کسب و کار اینترنتی

وبلاگ شخصی درباره آموزش های کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

وبلاگ شخصی درباره آموزش های کسب و کار اینترنتی

هاست برتر ایران | بهترین هاستینگ ایرانی

در این مطلب های کانتنت قصد دارم به بهترین هاست های ایران اشاره ای کنم.

ما بیش از 100 نفر از بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب را بررسی کرده ایم (و دوباره مورد بررسی قرار داده ایم) بنابراین می دانیم چه چیزی بهترین سرویس میزبانی وب را ایجاد می کند.


و از بیرون ، به نظر نمی رسد یک کار وحشتناک با بسیاری از اصطلاحات فنی برای مقابله با آن باشد. آیا باید برای ارائه دهنده هاست اشتراکی مراجعه کنید؟ یا ممکن است سازنده وب سایت باشد؟ یا فقط یک صفحه فرود؟ به چه پهنای باند یا میزان انتقال نیاز دارید؟ آیا باید یک حساب ایمیل نیز دریافت کنید؟ مبلغ پرداختی برای وب سایت من چقدر است؟


پاسخی که هر متخصص میزبانی وب به شما خواهد گفت "بستگی دارد". پس از همه ما همه منحصر به فرد هستیم. آنچه ما در این راهنمای خریدار سعی می کنیم انجام دهیم این است که لیست سرآمد ما را با نگاهی به محبوب ترین دسته هاستینگ وب موجود در اختیار شما قرار می دهد: به اشتراک گذاشته شده ، SMB ، ایجاد وب سایت ، VPS ، مبتنی بر انگلستان ، نمایندگی فروش و اختصاصی.


بهترین خدمات میزبانی وب چیست؟

با عجله؟ بهترین ارائه دهنده میزبانی وب در حال حاضر در کل در سال 2020 Bluehost است - ما مجموعه ای از ویژگی های گسترده و مفید آن را دوست داریم (لازم به ذکر نیست که قیمت های مقرون به صرفه آن را داشته باشیم) ، و این ارائه دهنده واقعاً وقتی در خصوص میزبانی وردپرس صحبت می شود بسیار عالی است. HostGator یکی دیگر از همه جانبه ترین بازارها است که ارزش چشمگیری را برای پول به ارمغان می آورد و یک برنامه اساسی بسیار برجسته ارائه می دهد.

10 شرکت برتر هاست

1. ایران سرور

یکی از بهترین هاستینگ های ایرانی هست.

برای پول ، برای وردپرس راه اندازی خودکار می کنید ، و از دیگر سیستم های معروف دیگر از طریق یک سیستم دارای توان بازار Mojo Marketplace یاد نمی کنید. همچنین یک منطقه مبتنی بر cPanel وجود دارد که به کاربران خبره اجازه می دهد همه چیز را تغییر دهند.

همچنین پشتیبانی خوبی از مشتری ارائه می شود و نتیجه نهایی ترکیبی از جنبه های کاربر پسند در کنار مقدار خوبی از قدرت و افزایش سرعت بالقوه برای کاربران پیشرفته تر است.

...

منبع: های کانتنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد